אני זוכר את היום שפתחו לי פייסבוק, חבר אמר לי זה כמו אי סי קיו אפשר לדבר כל החברים, לשמור על קשר, לא התעניינתי יותר מידי אמרתי לו בסדר תעשה לי גם כזה, שיהיה.
לפייסבוק יש יתרון מהותי בכך שאפשר לכוון את הופעות המודעות לפרופילים (בהסתמך על כך שרוב האנשים משאירים פרטים אישיים נכונים באתר) מסוימים וכך להגיע ללקוחות פוטנציאלים מבלי להשקיע סכומים גדולים.
הפרסום בפייסבוק נתפס כיעיל מאוד ועל כן ישנם אתרים אשר מציעים שירות מודעות המכוון לפייסבוק.
עולם הפרסום והשיווק ממשיך להתפתח בעקבות מדיניות צרכנות וקפיטליזם, בעידן זה הפרסום והשיווק מקבלים ערך מוסף ועל כן פייסבוק כיום הינה כוח עולה בענף זה לא רק בגלל כמות הלקוחות הפוטנציאליים, אלא גם בגלל פילוח שוק והתאמת הפרסומת למשתמש.
פייסבוק התפתחה בקצב מרשים כיום זוהי הרשת החברתית הגדולה ביותר בעולם, היא זמינה ביותר מ -70 שפות, ישנם יותר ממיליארד משתמשים ברחבי הגלובוס, יותר מ 450 מיליון פעילים יום יום, וכמו כן פייסבוק נחשבת לאתר השני הכי נצפה באינטרנט.
הנתונים המרשימים הללו הופכים את פייסבוק מעוד רשת חברתית למעצמה שיווקית ופרסומית.
פייסבוק מביאה עימה רוח שיווקית מרעננת, כאשר היא מסתמכת על ה- NGN, המהירות בה המשתמש יכול לראות את דפי האינטרנט, וכמו כן המהירות בה ניתן לעשות שינויים בדפי האינטרנט בזמן אמת. השימוש בתוכנות כמו AJAX- בעזרתה ניתן לשנות את התוכן המוצג בזמן אמת ולהקנות חווית שימוש הדומה לזו של מחשב אישי.
היתרון השיווקי הבולט של פייסבוק הוא השיתוף. בעידן של OPEN API ושיתוף קבצים ברשת, בענן, החיכסון למפרסמים הוא משמעותי.
אולם המפרסמים לא מעוניינים רק בחיסכון אלא שהפרסומת שלהם באמת תעבוד. על פי "נילסן" - חברת דירוג אתרים אמריקאית, הפרסום בפייסבוק עובד, כמו כן קל לנהל מהלך שיווקי ולמדוד אותו ע"י החזר השקעה (ROI).
הפרסום בפייסבוק נתפס כיעיל מאוד ועל כן ישנם אתרים אשר מציעים שירות מודעות המכוון לפייסבוק.
עולם הפרסום והשיווק ממשיך להתפתח בעקבות מדיניות צרכנות וקפיטליזם, בעידן זה הפרסום והשיווק מקבלים ערך מוסף ועל כן פייסבוק כיום הינה כוח עולה בענף זה לא רק בגלל כמות הלקוחות הפוטנציאליים, אלא גם בגלל פילוח שוק והתאמת הפרסומת למשתמש.
פוסט טוב
השבמחק